ŠKOLSKI KURIKULUM ŠK.2023./2024. PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA |
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Ima li boljeg načina za upoznati i razumjeti moralne vrijednosti nego putem basne?
U 3.a razredu nekoliko smo sati posvetili upravo basni. Učenicima se basna izrazito svidjela jer je kratka, zanimljivog je sadržaja i lako uočljive pouke. Proveli smo niz aktivnosti: čitali, prepričavali, glumili, oslikavali… Dobro smo se zabavili, a pri tome učili kako biti bolji i kako se primjereno ponašati.
Lako smo uočili koje su poželjne ljudske osobine te što se dogodi s onima koji se ne ponašaju primjereno jer basne su jasne!
Učiteljica: Katarina Grošinić